Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

«Η Έλλη σε καταλαβαίνει»

Η ¨Ελλη σε καταλαβαίνει..
Φίλες\οι αν έχετε κάποιο πρόβλημα που σας απασχολεί μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου   στέλνοντας την  επιστολή σας στο  hitoritana@yahoo.gr  . «Η Έλλη σε καταλαβαίνει» και μέσα από την πολύχρονη εμπειρία της στις ανθρώπινες σχέσεις θα σας συμβουλέψει άμεσα και υπεύθυνα.

Η φίλη Ντίνα λοιπόν μου έστειλε την παρακάτω επιστολή την οποία και σας μεταφέρω.

Είμαι   38,5 χρονών  μόνη χωρίς  σχέση. Παρόλο που είμαι πολύ εμφανίσιμη, μορφωμένη   και με μεγάλη προίκα είμαι μόνη σαν την καλαμιά στον κάμπο.  Οι δικοί μου έχουν αρχίσει να αγχώνονται καθώς βλέπουν να μένω σταδιακά στο ράφι.. Έτσι λοιπόν έχουν αποφασίσει να «βοηθήσουν» οι ίδιοι κάνοντας μου προξενιά μέσω γνωστών. Τα άτομα δεν είναι καθόλου του τύπου μου. Ειλικρινά είμαι σε απόγνωση.. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω..

Αγαπητή Ντίνα  ηρέμησε...Θυμάμαι τον εαυτό μου όταν ήμουν πολύ νέα κοπέλα και μου κάναν προξενιό με ένα ψαρά .Στην ιδέα και μόνο ότι θα παντρευόμουν εγώ μία κόρη δικαστικού έναν ψαρά ανατρίχιασα. Ο ψαράς ήταν ένα μελαχρινό παλικάρι, σκέτος κούκλος, με σκοτεινό μελαγχολικό βλέμμα . Όταν τον πρωτοείδα ρίγησα αλλά  η ιδέα και μόνο ότι θα γινόμουν σύζυγος ψαρά με απέτρεψε από το να συνεχίσω την γνωριμία μαζί του. Ο «ψαράς» σήμερα είναι πλέον ιδιοκτήτης σούπερ μάρκετ έχει παντρευτεί και έχει οικογένεια .. ενώ εγώ όχι. Αν είχα δει το προξενιό τότε με θετικό μάτι  θα ήμουν σε άλλη μοίρα..
 Είσαι μια ξεχωριστή κοπέλα, όμορφη , δυναμική, δραστήρια που απλώς ήσουν λίγο άτυχη ως τώρα .
Μην απορρίπτεις κάποιες νέες γνωριμίες που σου κάνουν. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να προκύψει … Δεν σου κρύβω ότι και εγώ έχω μεσολαβήσει σε κάποια προξενιά και είμαι περήφανη που έγινα η αιτία να βρεθούν δύο άνθρωποι και να είναι ακόμη μαζί ευτυχισμένοι και αγαπημένοι.
Κάπου εκεί έξω είναι το έτερον σου ήμισυ που θα σε αγαπάει και θα σε συντροφεύει για όλη σου τη ζωή


Με αγάπη  Έλλη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανέβηκαν το ράφι