Κυριακή 3 Απριλίου 2011

NIP TUCK

Έχουν ήδη περάσει είκοσι πέντε λεπτά στον καθρέφτη. Κοιτάζομαι επίμονα.. Αριστερό προφίλ, και μετά δεξιό.. και τώρα από μπροστά και πάλι αριστερό… Είναι κάπως κυρτή και νομίζω έχει κάποιο εξόγκωμα στο πλάι. Ας πάρω και δεύτερο καθρέφτη για να με βλέπω καλύτερα. Ναι είναι  μεγάλη, ίσως λίγο ακανόνιστη. Εκτός των άλλων τον τελευταίο χρόνο δεν αναπνέω πλέον καθόλου από τη μύτη και είμαι όλη μέρα με σταγόνες.
Δεν είναι χάλια η μύτη μου, αλλά δεν την λες και νορμάλ. Θυμάμαι τα ειρωνικά σχόλια μιας συμμαθήτριας μου που την  σχολίαζε. Και κάτι συμφοιτήτριες μου στη σχολή, χμμ και μια ξαδέρφη μου και κάτι φίλοι που όταν με πείραξαν και είδαν ότι αναψοκοκκίνισα πρόσθεσαν ότι  με κάνει sexy.  ΟΥΦΦΦΦ τελικά όλοι  μου το λένε. Οκ παραδέξου  το έχεις μεγάλη μύτη.
Δεν είχα τολμήσει ποτέ να το κουβεντιάσω με τους δικούς μου. Πίστευα ότι θα με κορόιδευαν και ίσως και να θύμωναν μαζί μου που ασχολούμαι με τέτοιες «βλακείες»
Τελικά πριν τρία χρόνια περίπου ψέλλισα στην μητέρα μου ότι ντρέπομαι για την μύτη μου και ότι είχα κλείσει ραντεβού με έναν πολύ  γνωστό πλαστικό  χειρουργό.Η μητέρα μου αν και κάπως αμήχανα, μου είπε να κάνω ότι πραγματικά θέλω και ότι θα με στηρίξει με κάθε τρόπο.
 Πήγα στο ραντεβού χαρούμενη αν και φοβόμουν ότι θα με δει κάποιος γνωστός ή ότι ίσως στο χώρο αναμονής  γίνω αντικείμενο κάποιου αρνητικού σχολίου. Μπήκα τρέχοντας στο εξεταστήριο όταν με φώναξε ο γιατρός. Με κοίταξε, μου έλυσε κάποιες απορίες και με ρώτησε αν είμαι έτοιμη να κλείσω ημερομηνία για την επέμβαση. Με τρόμο επέλεξα μια μακρινή ημερομηνία πιστεύοντας ότι έχω χρόνο μέχρι τότε να το σκεφτώ. Όμως ο ένας και κάτι μήνας πέρασε γρήγορα. Η παραμονή της επέμβασης με βρήκε σε κατάσταση φρίκης. Έτρεμα την επέμβαση, την νάρκωση, την όλη διαδικασία, τα πιθανά σχόλια των γύρω μου το αποτέλεσμα. Λίγες ώρες πριν την εγχείριση τηλεφώνησα στην γραμματέα του γιατρού.
        Είναι φυσικό να φοβάσαι μου απάντησε ήρεμα, θα την κάνεις όταν νιώσεις έτοιμη..
Ένιωσα ανακούφιση  αν και κατά βάθος παρακαλούσα να την είχα κάνει. Θα είχε φύγει ένα βάρος από πάνω μου. Η μητέρα μου άρχισε να με βρίζει. Ότι πάντα ήμουν δειλή, ότι χάνω την ζωή, ότι δεν προχωράω, ότι δεν έχω σχέση, ότι είμαι μόνη ενώ όλες οι φίλες μου έχουν γκόμενο, ότι αυτό με κλείνει στον εαυτό μου  ότι  ότι  ότι ένα σωρό ότι….
 Πάντα πίστευα ότι για όλα φταίει η γ…….νη μύτη μου. Όταν γνώριζα κάποιο άτομο που με ενδιαφέρει ερωτικά πάντα φρόντιζα να μην κάτσω προφίλ, και φυσικά φρόντιζα να γυρίσω το κεφάλι μου άμεσα στην περίπτωση που κάποιος στεκόταν ή περπατούσε στο πλάι μου.  Για όλα έφταιγε η μύτη…..
Στο διάστημα αυτό των τριών χρόνων που μεσολάβησε από την πρώτη απόπειρα έγιναν αρκετές επισκέψεις σε άλλους πλαστικούς που όμως όλες κατέληγαν στο ίδιο αποτέλεσμα. Την ακύρωση την παραμονή της επέμβασης.. Η τελευταία πανωλεθρία ήταν τα περασμένα Χριστούγεννα, όταν για άλλη μια φορά το ακύρωσα την τελευταία στιγμή.
Τελικά δεν ξέρω τι φοβάμαι περισσότερο. Την νάρκωση, το αποτέλεσμα, τα πιθανά σχόλια των φίλων και συναδέλφων? Μήπως τελικά δεν φταίει  για όλα η μύτη και τόσο καιρό το χρησιμοποιούσα  απλά σαν  μια δικαιολογία στον εαυτό μου για τα πράγματα που δεν έκανα ή που δεν  τολμούσα να κάνω?  Αγοράζω  πλέον τα μπουκαλάκια με τις σταγόνες από διάφορα φαρμακεία γιατί πλέον η φαρμακοποιός της γειτονίας γκρινιάζει και προειδοποιεί  ότι έχω πάθει εξάρτηση  και πρέπει να βρω μία λύση στο πρόβλημα μου. Οι δικοί μου γκρινιάζουν καθημερινά να κάνω την επέμβαση.. έστω απλά διόρθωση του διαφράγματος. Αλλά και πάλι να υποστώ όλη την ταλαιπωρία χωρίς να κάνω την πλαστική?
Με έχει κουράσει απίστευτα όλο αυτό το θέμα και πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω..
Και πως εμφανίζομαι στο γραφείο με άλλη μύτη?  Και αν δεν πετύχει? Τρέμω την νάρκωση… ( μάλλον λιγότερο από ότι στην αρχή) . Όμως δεν αναπνέω…….


Όχι το αριστερό προφίλ είναι χάλια.. για να με δω τώρα  από δεξιά ... Όχι καλύτερα να πάω στον μεγάλο καθρέφτη να με βλέπω καλύτερα.. ουφ και η μικρή καμπούρα πάνω……….


24 σχόλια:

  1. σκεφτηκες ποτε οτι ισως δε φταιει η μυτη αλλα η μανα σου?
    ο δισταγμος σου να της μιλησεις,αλλα και το 'παραληρημα' της οταν-οπως ειναι φυσικο- δειλιασες να κανεις την εγχειρηση,μου λεει οτι μαλλον ειναι παλια ιστορια κριτικη της.Σκεψου το.Μηπως εχεις ενδοβαλλει αυτη την τοκικη φωνουλα που οποτε πας να κανεις κατι σου λεει ''εισαι δειλη,εισαι ανικανη,εχεις μεινει πισω,δε θα τα καταφερεις ποτε'' κι αλλα τετοια?Κι οσο για τη μανα σου,μεγαλη γυναικα εισαι,αμα νιωθεις οτι σε προσβαλλει προσπαθησε να τη βαζεις στη θεση της.Εχεις καθε δικαιωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οκ..θα το θεωρήσω αστείο. Δε μιλάς σοβαρά?
    Ας πούμε όμως ότι σοβαρολογείς. Ακόμα και με στραβή μύτη, δε μπορώ να φανταστώ ότι είναι τόσο χάλια που θα σε απορρίψει άντρας γι΄αυτο. Μάλλον σε βολέυει να είναι έτσι, ώστε να λυπάσαι τον εαυτό σου, ως hitori tana.
    Στα πρακτικά τώρα...
    Η νάρκωση δεν είναι τίποτα και κανένας γιατρός δεν έχει συμφέρον να σε αφήσει να πεθάνεις...εκτός ίσως και αν είναι ο μοναδικός κληρονόμος σου.
    Που σημαίνει ότι μάλλον δεν ξέρεις τι έχεις οπότε θα κάνω κάτι για σένα. Θα μου πληρώσεις μια επέμβαση αύξησης- ανόρθωσης στήθους, που δε φοβάμαι να κάνω, αλλά δεν έχω να την πληρώσω και θα κανονίσω χειρουργείο την ίδια ώρα με σένα.
    Θα σου κρατάω, έστω και αναίσθητη το χέρι όλη την ώρα. Τι λες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @nefelokokkugia

    Δυστυχώς μιλάω σοβαρά..Σίγουρα δεν είναι ο μόνος λόγος που με απορρίπτουν αλλά μία πλαστική θα τόνωνε την αυτοπεποίθεση μου που είναι σε τραγικά
    χαμηλά επίπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @aizen999
    Την έχω βάλει αρκετές φορές στη θέση της.. Όμως πιστεύω ότι από τη στιγμή που ενηλικιωνόμαστε είμαστε υπεύθυνοι των πράξεων μας και δεν πρέπει να τα φορτώνουμε στους γονείς μας. Αυτοί κάναν ότι μπορούσαν και ότι νόμιζαν ότι έπρεπε να κάνουν..Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε για μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. mh to skeftesai katholou,egw exw kanei koilioplastikh,meiwtikh kai anorthwsh sththous,lipoanarofhsh oles oi epemvaseis pleon oi aisthitikes einai routinas ki aftopepoithesh sou tha paei sta ypsh.h pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τότε κλείσε τα μάτια και βουρ.
    Ζηλεύω την ανώνυμη παντρεμένη. Εκτός από τη λιποαναρόφηση, όλα τ΄άλλα θα τα έκανα ευχαρίστως αν μπορούσα να τα πληρώσω.
    Φιλιά και περιμένουμε φωτο της μυτούλας. Αντε βρε...μη μασάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ksexasa na sou pw,prosexe to giatro pou tha pas,nasai ypopsiasmenh me tous giatrous pou einai maintanoi sthn thleorash,koinws to paizoun oi giatroi twn eponymwn,mh xesw,kane thn erevna sou prwta,sto lew giati thn pathsa mia fora,oxi rinoplastikh,apo ena tetoio giatro eee albanh hthela na pw.h pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χμμ το θέμα είναι πως πρέπει να πάρεις το ρίσκο. Η ζωή είναι ένα ρίσκο αν εσύ θέλεις να αισθάνεσαι όμορφη τότε να το κάνει αλλιώς πρέπει να συμβιβαστείς με την ιδέα ότι ποτέ δεν θα έχεις την μύτη που θέλεις και οπότε να είσαι χαρούμενη με αυτό που έχεις.
    Αν νιώσεις εσύ καλά θα νιώσουν και οι άλλοι γύρω σου. Και το αντίθετο.

    Όσο για τα σχόλια είδη θα σε σχολιάζουν για την μύτη σου ή θα το σκέφτονται τουλάχιστον, ενώ αν κάνεις την επέμβαση θα λένε ":Ο άνοιξε το πρόσωπό της κλπ" Αυτό που θέλω να πω είναι πως τα σχόλια σίγουρα δεν θα είναι αρνητικά.
    Όπως δεν θα είναι και τώρα αρνητικά αν εσύ αποδεχτείς τον εαυτό σου. Αν δεν τον αποδεχτείς εσύ γιατί να το κάνουν οι άλλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμος
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Πιστεύω ότι είσαι κουκλάρα. Μπορείς σε παρακαλώ να μου προτείνεις κάποιο γιατρό στο mail
    hitoritana@yahoo.gr
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Blu3Th1nk3r
    Αγαπητή μου φίλη το θέτεις παρά πολύ σωστά. Το θέμα είναι να αισθανόμαστε όμορφες και όχι απαραίτητα να είμαστε.. Εμένα μου έχει καρφωθεί το όλο θέμα με την μύτη και νομίζω μια πετυχημένη επέμβαση θα ανέβαζε την αυτοπεποίθηση μου στα ύψη. Σ ΄ ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @nefelokokkugia
    Σ΄ευχαριστώ πολύ μου δίνεις κουράγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. tha sou steilw mail apo vdomada,afou prwta rwthsw to giatro pou episkeftomai gia yalouroniko kai mesotherapeia,giati kathe giatros exei eidikefsh se kati p.x.rinoplastikh o tade,sththos o allos k. l.p. kai pali me epifilaxh.mono mhn patheis afto pou symvainei se mena,ethismos,vevaia kanw pragmata pou den alloiwnoun ta xarakthristika mou,dhladh mh fantasteis pws eimai kerino omoiwma.paradeigma den ekana oute tha kanw pote botox,oute fouskwmena xeilia h zygwmatika.kalo sou vrady. h pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καθε φορα που κοιταζω το δεξι προφιλ παθαινω υστερια. σου το ορκιζομαι ειναι σαν να βλεπεις αλλον ανθρωπο. ειναι τρομακτικο. Το αριστερο ειναι τελειο. παντα μου φτιαχνει την διαθεση. το δεξι μπορει να με κανει να ακυρωσω και εξοδο. δραμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Ανώνυμος
    Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ. Είμαι σίγουρη ότι οι όποιες παρεμβάσεις είναι διακριτικές και σε αναδεικνύουν χώρίς να σε παραμορφώνουν. Περιμένω σύντομα νέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Basilis
    Το έχω κουβεντιάσει και με πλαστικό στο παρελθόν ότι όντως μπορεί να υπάρχει μικρή διαφορά μεταξύ των δύο πλευρών στο πρόσωπο μας.Τώρα σχετικά με το δικό σου δεξιό προφίλ δεν νομίζω ότι είναι τόσο χάλια.Ίσως υπερβάλεις λίγο... Πάντως χαίρομαι που καταλαβαίνεις πως νιώθω, και για την επίσκεψη σου στο blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μη κάνεις θεαματική αλλαγή, απλά κάτι που θα σου αρέσει και θα νοιώθεις άνετα!

    κι εγώ φοβάμαι τη νάρκωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φοβόμουν τους δόκτορες και τα χειρουργεία ,με όλα τα παρελκομενά τους, μέχρι που αναγκάστηκα να κάνω μια επέμβαση (για λόγους υγειας όχι πλαστική).
    Δεν κατάλαβα τίποτα και μου έφυγε και ο φόβος και το προβλημα αποκαταστάθηκε.
    Υπάρχουν εξαιρετικοί επιστήμονες και δεν είναι τόσο δύσκολη η επέμβαση που θες.
    Όσο για το τι θα πουν οι συνάδερφοι και οι γνωστοί ,αλήθεια αυτοί σου εχουν δώσει ποτέ λογαριασμό για όσα κάνουν;
    Είναι η δική σου ζωη και επιτέλους πρέπει να το καταλάβεις πως αν δεν φροντίσεις η ιδια τον εαυτό σου το αυτάρεσκο hitori tana του σήμερα θα μεταμορφωθει στο μέλλον στο βραχο του Σισσυφου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Ουφ!
    Όχι η αλλαγή θα είναι διακριτική. Δυστυχώς η νάρκωση με φοβίζει και μένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Evil Chef
    Πρέπει να το πάρω απόφαση και να το κάνω.. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. hitoritana de se ksexasa,apla den kserw na stelnw mail,mh gelas,tha me vohthisei h korh mou to vrady.ematha o syggekrimenos giatros kanei kalh douleia sth rinoplastikh.epanalamvanw kane kai th dikh sou erevna.h pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν δεν το αντέχεις σε σχέση με την υγεία σου και επιπλέον σε κάνει να αισθάνεσαι χάλια για εσένα τότε κάντο, μια απόφαση είναι!!

    Ειδάλλως πάρτο απόφαση ότι δε θα κάνεις ποτέ τίποτε και δέξου το όμως, νιώσε όμορφα με τη μυτούλα σου.

    Και στις δύο περιπτώσεις θα πρέπει να το πάρεις απόφαση, να το δεκτείς και να προχωρήσεις με το κεφάλι ψηλά και τη μυτούλα να προβάλλει με αυτοπεποίθηση!

    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. hitoritana phres to mail;h pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Ανώνυμη παντρεμένη

    Ναι το πήρα σ΄ ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Neerie

    Έχεις δίκιο πρέπει να πάρω επιτέλους μια απόφαση. Σ΄ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανέβηκαν το ράφι