Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Παιχνίδι ερωτήσεων

Απαντώ στις to-know-us-better ερωτήσεις από το παιχνίδι στο οποίο με προσκάλεσε ο mahler.

1.Τί νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις, αλλά τελικά δεν μπορείς;

Να βρω τον πρίγκηπα του παραμυθιού μου

2. Ποιά λέξη δυσκολεύεσαι να προφέρεις;

της κηδεμονευομένης μου τα προικοπανωσέντονα (φράση που συνήθιζε να λέει με στόμφο συνταξιούχου δικαστικού ο πατέρας της Έλλης και πολύ τον θαύμαζα)

3. Αγαπημένο cartoon

Candy Candy ...η πρώτη ανοιχτά γεροντοκόρη ηρωίδα cartoon

4. Πες δύο προτερήματα και δύο μειονεκτήματα

Προτερήματα
Νοικοκυρεμένη
Κυρία με Κ κεφαλαίο

Μειονεκτήματα
Απεγνωσμένη
Ερωτεύομαι εύκολα

5. Ποιό είναι πιο σημαντικό: αγάπη, δύναμη, φήμη ή λεφτά;

Αγάπη, όταν συνοδεύεται από έμπρακτες αποδείξεις

6. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν και γιατί;

Στη βυζαντινή Κωνσταντινούπολη, κόρη ενός εμπόρου Γενοβέζου, με προκιά σε καράβια και μπαχάρια και ουρές υποψηφίων γαμβρών

7. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;

Φαντάζομαι σιχτίριζα την αδικιωρισμένη μου ζωή με κάποια από τις γεροντοκόρες φιλενάδες μου

8. Έχεις επαναλαμβανόμενα όνειρα;

Ναι, είμαι στα σκαλιά της εκκλησίας (το χωρικό μου pattern που λέει και ο mahler) ντυμένη νυφούλα. Αλλά δεν ξεχωρίζω αν τα ανεβαίνω υπερήφανη και ευθυτενής, η με ανεβάζουν στα τέσσερα...

9. Ποιό είναι το ζώδιο σου;

Είμαι παρθένος ...εξου και η νοικοκυροσύνη.

10. Πώς κοιμάσαι;

Με αγκαλιά τον κούκλο μου, ένα χαριτωμένο λούτρινο σέτερ.

11. Ποιό είναιτο αγαπημένο σου vampire;

Η μάνα μου;

12. Πώς σε λένε/ όνομα του blog σου;

Με λένε hitoritana και αυτό είναι αρκετό. Είμαι μια απο σας. Θα μπορούσα να ήμουν η κόρη σας, η θεία σας ή εσείς. Το όνομα του blog μου ειναι 
http://thelo-sxesh.blogspot.com/

13. Αγαπημένο απόφθεγμα;


Άλλες τα γένια τα ποθούν, κι αυτές που τα χουνε τα φτιούν!

14. Το αγαπημένο σου τραγούδι;

Τελευταία γουστάρω τραγούδια που μου ανεβάζουν τη διάθεση όπως αυτοί οι δύο ύμνοι:




15. Το αγαπημένο σου συγκρότημα/τραγουδιστής;

Αυτή την περίοδο Μαρίνος-Μαράντη...κρίμα που δεν υπάρχει ντουέτο αυτών των δύο

16. Οτιδήποτε άλλο θα ήθελες να πεις;

Η ζωή θέλει και τρέλα. Ας αλλάξουμε τα δεδομένα.
Οι hitoritanes και οι τρελές θα έχουν τις τύχες τις καλές!


14 σχόλια:

  1. hitoritana prosexe mhpws ta proterhmata sou gyrisoun boumerang den xreiazetai poly noikokyrosynh kai poly kyriliki.filika h pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δικιο εχει η ανωνυμη!γινε λιγο αλητισσα ψυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (συνεχεια απο προηγουμενο) το λεει και η βισση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @aizen999
    αυτό με την Απόβλητη θα το θυμάμαι χαχαχα


    λοιπόν πεθαίνω με το αγαπημένο βαμπίρ, τα επαναλαμβανόμενα όνειρα και φυσικά την Κάντυ Κάντυ. Α και τρελαίνομαι για τα 2 κομμάτια που έβαλες, κομματάρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Candy Candy είναι ξέκωλο. Έπαιρνε όλο το σόι και μου κατέβαζε το βλέμμα μετά. Ουστ τσουλάρα. Τα τραγούδια σου, όλα τα λεφτά.
    Το αγαπημένο σου βαμπίρ... να δεις, είναι σόι με το δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνω πως η Candy ήταν τσούλα!!!
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπημένο βαμπίρ, η μάνα σου???? αχαχαχαχα
    Θα το λέω και γω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...το τραγουδι του μαρινου δεν το ειχα ξανακουσει...
    α πι στευ το!
    να'σαι καλα μου φτιαξες την μερα.

    θυμαμαι η candy candy μου προκαλουσε παντα μια καταθλιψη, τραυμα μου εχει μεινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμη παντρεμένη

    I know, αλλά είμαι νοικοκυρά και κυρία, τι να κάνουμε :P

    @Aizen

    Δεν μου πάει το αλήτικο βρε aizen...ίσως φταίνε τα γαλλικά που έκανα μικρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mahler

    Κομματάρες δεν λες τίποτα...τα έχω λιώσει. Thx που μου δωσες την αφορμή να τα μοιραστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @nefelokokkugia
    @Koula

    Ο,τι και να λέτε για την Candy, σημασία έχει πως γαμρπό ήθελε το κορίτσι και γαμπρό δεν έβρισκε. Την κορόιδευε, της πέθαινε, πάντα κάτι στο τέλος και έμενε μονάχη και γεροντοκόρη.

    Τι κι αν το γλέντησε λίγο το σόι, έχετε καμία αμφιβολία πως γέρασε μόνη και hitoritana?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Gay in evia

    Μας ρουφάνε το αίμα και το μεδούλι, αλλά τις αγαπάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @dimitris.jp

    Και όπως λέει και ο Μαρίνος, το κουκουρουκουκού σουπίτσα είναι αντισυστημικό τραγούδι! Γι'αυτό το γουστάρω.

    Καταθλιψη λίγο μου προκαλούσε κι εμένα η candy...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανέβηκαν το ράφι