Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Για πάντα...






Τις τελευταίες μέρες βλέπω ένα τηλεοπτικό spot  γνωστής εταιρείας τηλεπικοινωνιών που δείχνει ένα ζευγάρι σε όλες τις φάσεις της ζωής του ξεκινώντας από μικρά παιδιά και καταλήγοντας μέχρι τα βαθιά γεράματα.
Τόσο γλυκιά διαφήμιση… Κάθε φορά που την βλέπω μου μένει μια γλυκιά αίσθηση και παράλληλα σκέφτομαι αν υπάρχουν τέτοια ζευγάρια που είναι για πάντα μαζί, για μια ζωή…
Για πάντα μαζί … μεγάλη κουβέντα που ίσως εύκολα λέγεται αλλά πάρα πολύ σπάνια γίνεται πράξη με την ουσία της λέξης. Γιατί ακόμη και αν συμβεί σχεδόν ποτέ δεν μένει η αρχική φλόγα, το πάθος, ο έρωτας ίσως γίνει απλά αγάπη και το «για πάντα» μπορεί να  κρύβει πίσω του το φόβο για τη μοναξιά, την οικονομική εξάρτηση, τα παιδιά ή ακόμη και το στεγαστικό δάνειο που πρέπει να εξοφληθεί.
Πως μπορείς να είσαι ερωτευμένος κάθε μέρα με τον άνθρωπο σου, να τον κοιτάς στα μάτια και να μετράς τις ώρες που θα γυρίσει στο σπίτι;
Να μην σηκώνεις τα μάτια σου να αντικρίσεις άλλους άντρες να περιμένεις να κοιμηθεί το βράδυ ενώ ξέρεις ότι  ροχαλίζει και αργεί να σε πάρει ο ύπνος, να του κάνεις το αγαπημένο του φαγητό ενώ δεν ήξερες να ανοίξεις την κουζίνα μέχρι να παντρευτείς και να τον κοιτάζεις στα μάτια αν του άρεσε, και η καρδιά σου να χτυπάει σαν τρελή όταν τα κλειδιά του ανοίγουν την πόρτα της «ζεστής  φωλιάς» σας  στο τριάρι στην Κυψέλη .
Υπάρχουν τέτοια ζευγάρια γύρω μας, έχετε δει εσείς, βλέπετε μήπως κάποιο τώρα;

Μεγάλη λέξη το « για πάντα » αλλά και το «ποτέ» που καλύτερα να μη ξεστομίζουμε με τόση ευκολία αν δεν το πιστεύουμε πραγματικά ή τουλάχιστον αν δεν είμαστε διατεθειμένοι να το παλέψουμε.
Και από την άλλη τι να το κάνεις αν η σχέση σου δεν είναι ουσιαστική, αν δεν υπάρχει αγάπη, αν δεν υπάρχει έλξη.
Πότε μου δεν ζήλεψα τέτοια ζευγάρια και δυστυχώς είναι τόσα πολλά γύρω μας.
Μα γιατί μένουν μαζί τι φοβούνται τέλος πάντων;
Πότε μου δεν φοβήθηκα την μοναξιά και δεν την φοβάμαι ούτε τώρα και δεν αντέχω την υποκρισία.
« Μένω με τη σχέση μου ενώ δεν με έλκει ερωτικά και δεν κάνουμε σεξ εδώ και καιρό» λέει η Πετρούλα, και συμπληρώνει « μου αρέσει να υπάρχει κάποιος να με σκέφτεται και να μου τηλεφωνεί» όταν η ίδια δεν τον αντέχει ούτε λεπτό δίπλα της και πλέον δεν μπορεί να κάνει σεξ μαζί του.

ΟΧΙ!

Τι να την κάνω τέτοια σχέση, καλύτερα μόνη στο ράφι παρέα με τις φίλες μου!
Και  όσο για  «το για πάντα»  ας το αφήσουμε για κείνους και κείνες που πραγματικά το κάνουν πράξη και όχι λόγια!




13 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι ερωτευμένη έτσι όπως το περιγράφεις ύστερα από 30 χρόνια συμβίωσης.
    Δεν γίνονται αυτά.
    Όμως, συμβαίνει να έχεις τρυφερή κι αγαπησιάρικη διάθεση απέναντι στον άλλον και να κάνετε την τέλεια παρέα και να σου αρέσει ακόμα να κοιμάσαι αγκαλιά μαζί του τις νύχτες!
    Άσε που έχει ανακαλυφθεί το σπρέι κατά του ροχαλητού!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίμαι της ιδίας άποψης.
    Λέω ΝΑΙ στο ΟΧΙ σου! :)
    Oμως όταν είσαι άνεργη, με παιδιά και στεγαστικό μπορείς να ανεχτείς πάαααρα πολλά πίστεψέ με.
    Δεν έχουνε όλοι γονείς που τους στηρίζουν σε τέτοιες αποφάσεις, που τους ανοίγουν το σπίτι τους και τους βοηθούν οικονομικά.

    Σκέψου το... ;)

    Kαλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για πάντα?? ούτε σε κονσέρβα δεν υπάρχει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω με την Αθηνά!
    Μπορεί να μην υπάρχει έρωτας, πάθος.
    Υπάρχει κάτι πιο σημαντικό!
    Αγάπη, νιάξιμο....
    Και πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα.
    Η μαμά μου έφυγε και ήταν ακόμα ερωτευμένη με το μπαμπά.
    Το έβλεπες στα μάτια της.....

    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποτέ μη λες ποτέ και ποτέ μη λες για πάντα...

    Η ερωτική φλόγα σβήνει, η αγάπη διαρκεί και κρατάει μαζί τα ζευγάρια. Υπάρχουν κι όλα όσα έχεις μοιραστεί με τον άνθρωπο που συμβιώνεις και οι μικρές μα καθημερινές συνήθειες...
    Η ανάγκη ναι, κάνει πολλούς ανθρώπους να ζουν εγκλωβισμένοι δυστυχώς...
    Θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι είναι πολύ καλύτερα να ζεις μόνη, προκειμένου να δυστυχείς δίπλα σε κάποιον.

    Καλή Κυριακή, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο άντρας μπορεί να μείνει ερωτευμένος για πάντα με την ίδια γυναίκα,
    η γυναίκα όμως, θα βαρεθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ακόμα και στο κρεβάτι οι σκέψεις μου τρέχουν σ' εσένα, Αθάνατη αγαπημένη μου. Τρέχουν εδώ κι εκεί ευφροσύνες, αλλά ύστερα από λίγο γίνονται θλιμμένες καθώς περιμένουν το Πεπρωμένο να εισακούσειτην επιθυμία μας. 'Η θα ζήσω μαζί σου ή δε θα ζήσω καθόλου. Ναι, αποφάσισα περιπλανηθώ για καιρό όσο πιο μακριά γίνεται μέχρι να μπορέσω να πετάξω στην αγκαλιά σου και να νιώσω ότι έφτασα σπίτι μου, μέχρι να στείλω την ψυχή μου αγκαλιασμένη από τη δική σου στη σφαίρα των πνευμάτων -ναι, λυπάμαι που το λέω αλλά έτσι πρέπει να είναι. Θα το ξεπεράσεις ευκολότερα καθώς γνωρίζεις την πίστη μου σ' εσένα. Ποτέ καμιά άλλη δεν μπορεί να κατακτήσει την καρδιά μου- ποτέ! Θεέ μου, γιατί πρέπει κανείς να εγκαταλείψει κάτι που τόσο αγαπά, αλλά η ζωή μου στη Βιέννη όπως είναι τώρα είναι ανυπόφορη. Η αγάπη σου μ' έκανε τον ευτυχέστερο και τον δυστυχέστερο άνθρωπο ταυτόχρονα. Στην ηλικία μου χρειάζομαι μια αίσθηση συνέχειας και κανονικότητας στη ζωή μου- μπορεί αυτό να υπάρξει υπό αυτές τις συνθήκες; Άγγελε μου, μόλις έμαθα ότι το ταχυδρομείο φεύγει κάθε μέρα και πρέπει να τρέξω πριν κλείσει ώστε να πάρεις αμέσως το γράμμα μου. Να είσαι ήρεμη, να μ'αγαπάς, σήμερα, χθες.
      Πόσα δάκρυα λαχτάρας για σένα- Ζωή μου- Τα πάντα μου Εσύ- Αντίο. Ω. μην πάψεις να μ' αγαπάς- ποτέ να μην αμφισβητήσεις την πιστή καρδιά του
      Πάντα δικός σου.
      Πάντα δική μου.
      Πάντα εμείς." Λούντβιχ Μπετόβεν : Γράμμα στην αθάνατη αγαπημένη μου


      Βλέπεις;

      Διαγραφή
  7. πολυ μελο εχει πεσει.Στην πραγματικοτητα τετοια ζευγαρια που να ζουν τοσα χρονια μαζι και να αγαπιουνται ακομα ειναι μονο οι γονεις μας και οι παππουδες και οι γιαγιαδες μας.Και δεν πιστεψα ποτε οτι ο ερωτας μεταμορφονεται σε αγαπη,μετα το γαμο.Τρανταχτο παραδειγμα η μανα μου και ο πατερας μου.Αυτοι οι δυο δεν παντρευτικαν απο ερωτα η παθος[απο προξενειο παντρευτικαν].Πριν η μανα μου παντρευτη τον πατερα μου ουτε που τον ηξερε.Ουτε αυτος την ηξερε.Μεσω των παππουδων μου γνωριστικαν,που ηθελαν ενα καλο παλικαρι για αυτην,και μια καλη και εντιμη γυναικα για αυτον.Στην αρχη κανεις απο τους δυο δεν ηθελε αυτον τον παραξενο γαμο[ασυνηθιστο για τα σημερινα χρονικα]αλλα μετα τον γαμο και με τον καιρο γνωρισαν ο ενας τον χαρακτηρα του αλλου,ο πατηρ μου τον ευρεθιστο και λιγο κυκλοθιμικο χαρακτηρα της μανας μου και η μανα μου τον μποεμικο και ευαισθητο χαρακτηρα του πατερα μου.Στην αρχη μονο φιλοι μεσα στο σπιτη και μετα αγαπηθηκανε αρκετα,και κρατησε χρονια αυτη η κολονια.Και ειναι ακομη μαζι δεμενοι αρκετα καθως και με τα 3 τους τα παιδια εμενα 24,την αδελφη μου 31,και τον αδελφο μου 21.Καποιες αγαπες ακομη και ας μην ειναι απο ερωτα δεν κρυωνουν ποτε.Ειναι ζεστες ως το κοκκαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εεεε, γειά σας και από μένα! Τυχαία έπεσα σε αυτό το blog.. Εγώ πάλι μεγάλωσα με γονείς που παντρεύτηκαν από προξενιό και από φόβο να μην μείνουν στη ζωή τους μόνοι. Τα χρόνια που πέρασαν μαζί ,δυστυχώς δεν κατάφεραν ούτε να τους φέρουν κοντά, ούτε να συμφωνήσουν ποτέ σε τίποτα. Δεν χώρισαν ποτέ όμως δεν κατάφεραν να δουν και τα 2 παιδιά τους παντρεμένα..Αυτό με κάνει γεροντοκόρη μιας και είμαι ήδη 40 όμως η αλήθεια είναι πως προτιμώ να είμαι έτσι παρά να ξαναζήσω τη ζωή που ζούσαν οι γονείς μου. Αυτά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα που είσαι;
    Μήπως νυμφεύθεις και μας ξέχασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χιτορι αγαπουλα γιατι κολησες;Σου τελειωσαν τα αρθρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανέβηκαν το ράφι