Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Ceci n'est pas une pipe


Τις προάλλες πήγα θάλασσα με την Έλλη, σε μια παραλία στην Ανάβυσσο που κυκλοφορούν ευυπόληπτοι κύριοι ανυπάνδρου, είπε. Δεν ξέρω αν την γνωρίζετε, αλλά γκρεμοτσακίζεσαι για να κατέβεις τα υποτιθέμενα σκαλάκια.

Άφησα την Έλλη που λοξοκοίταζε, κάτω από το πλατύγυρο ψάθινο καπέλο και το ομπρελίνο της, μια δεσποινίδα που είχε κάτσει κοντά μας και βούτηξα.

Στο τέλος της παραλίας μας υπήρχαν βράχια και πίσω από τα βράχια σχηματίζεται ένας απόκρυφος κόλπος με μια μικρή σπηλιά. Όταν έφτασα πίσω από τα βράχια, είδα στη σπηλιά έναν γυμνό μουστακαλή να με κοιτάει. Ντράπηκα αλλά δεν μπορούσα να φύγω, έκανα πως δεν τον είχα δει.

Μετά από λίγο εμφανίστηκε πίσω μου μια δεσποινίς. Δεν την είχα δει, έτσι όταν της έγνεψε ο μουστακαλής νόμιζα πως κάνει σινιάλο σε μένα. Χαμογέλασα ντροπαλά κι έκανα πως φεύγω, όταν στρίβοντας είδα την δεσποινίδα να κολυμπάει μανιασμένα προς τον μουστακαλή. Bούτηξε κι αυτός και άρχισαν να φιλιούνται.

Σε κάποια στιγμή η γοργόνα έβαλε τα γυαλάκια της και χάθηκε μέσα στο νερό. Ο μουστακαλής άρχισε να αναστενάζει. Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήθελα να φύγω, αλλά έμενα εκεί προσηλωμένη. Ο μουστακαλής να με κοιτάει και η γοργόνα να έχει μείνει κάτω από το νερό πάνω από ένα λεπτό.

Όταν αναδύθηκε η δεσποινίς ξύπνησα από τον υπνωτισμό της σκηνής και έφυγα. Κολυμπώντας ύπτια μέχρι την παραλία μας, επαναλάμβανα μέσα μου "ceci n'est pas une pipe, ceci n'est pas une pipe".

Όταν τα είπα στην Έλλη ανασκουμπωθήκαμε άρον άρον, μαζέψαμε τα παρτσάλια μας, η Έλλη καταράστηκε τους λουόμενους και δη την διπλανή μας, και φύγαμε για να φάμε.


Σήμερα, όλο το απόγευμα κάθομαι στη βεράντα και γλείφω μια μαστίχα υποβρύχιο. Δεν ξέρω γιατί. Την είχα ανάγκη. Τουλάχιστον δρόσισε κάπως. Το βραδάκι θα μαζευτούμε να ξεπατικώσουμε το χορό της Dalida. Η Έλλη θέλει την επόμενη φορά να πάμε σε οργανωμένη πλαζ με beach bar και πιστεύει πως θα μας χρειαστεί να ξέρουμε μερικά βήματα.

35 σχόλια:

  1. Γι'αυτό δεν βρίσκεις άντρα αγάπη μου... κυκλοφορείς με την κυρά Έλλη στις παραλίες!!! Ας πρόσεχες!!! Σου έφυγε ο μουστακαλής μέσα από τα χέρια!!! Τώρα...γλύψε το υποβρύχιο και μη μιλάς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ την έχεις κάνει μπουρλότο την άλλη. Ετοιμάζει απάντηση κόλαφο!

      Διαγραφή
  2. Και μετά διαμαρτύρομαι εγώ που πέφτω συνέχεια σε παραλίες με παιδάκια που σκούζουνε και παρέες που παίζουν το τόπι μες τα μούτρα μου. Τουλάχιστον δεν παίζουν το γιατρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόπι πάντως παίζω κι εγώ. Περιμένοντας τον πειρατή μου.

      Διαγραφή
  3. Σκηνή απο παλιά ρομαντική ταινία:)
    Τον τιτλο της αναρτησης τον δανειστηκες
    απο το αβατάρ του μπλογκ μου;:))
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A1%CE%B5%CE%BD%CE%AD_%CE%9C%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%84

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκλογίκευση - Η (λανθασμένη) εξήγηση κινήτρων, συναισθημάτων και καταστάσεων, έτσι ώστε να γίνουν αποδεκτά στο συνειδητό επίπεδο : "Θα βούτηξε να δει τα ψαράκια"

      Εξιδανίκευση - Υπερεκτίμηση μιας ιδιότητας ή του συνόλου ενός αλλού ατόμου. : "Μπορεί να είναι ένα ιδιόρρυθμο ντουέτο συγχρονισμένης κολύμβησης"

      Άρνηση - Η μη αποδοχή στοιχείων της εξωτερικής πραγματικότητας : "ceci n'est pas une pipe, ceci n'est pas une pipe"

      Διαγραφή
  4. Δεν αφήνετε τους χορούς με την κυρία Έλλη και να μάθετε πως να κρατάτε την αναπνοή σας μέσα στο νερό, μήπως και δείτε καμιά άσπρη μέρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα με ξεπάτωσε χτες. Και τώρα μου λέει πως βαρέθηκε τα μπάνια και θέλει Μύκονο!

      Διαγραφή
    2. Έχει χάσει κάθε μέτρο μου φαίνεται!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι θα τραγουδούσα
    "un giorno splendido perche'
    ogni secondo bacio te"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...ceci n'est pas une pipe......... αχ κι έχουν σκουριάσει τα λίγα γαλλικούλια που έκανα στις πρώτες τάξεις του γυμνασίου (μετά το γυρίσαμε στο UGLY-κο! Κάτσε να προσπαθήσω ...

    ceci ΕΤΣΙ n'est ΝΑΙ pas ΠΑΕΙ une εεε αυτό ειναι ελληνικό ΕΝΑ-ΜΙΑ pipe Πίππα ... καλέ την αδελφή της Βρεττανίδας πριγκίπισσας συνάντησες? Πίππα δεν την λένε? Ααααα τι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ceci: αυτό, η βουτιά της γοργόνας δηλαδή

      n'est pas: άρνηση, όχι δεν είναι, δεν μπορώ να το πιστέψω, αποκλείεται

      une pipe: ένα τσιμπούκι, μια πίπα, αχ μια πίπα

      Διαγραφή
    2. Αχ πήγε χαμένη όλη η φαντασία μου (ναι ήξερα την τυπική μετάφραση αλλά είχα διάθεση λίγο να παίξω)!

      Διαγραφή
  7. Εχω αηδιάσει με αυτά που διαβάζω
    Μόνο η ΚΥΡΙΑ ΈΛΛΗ αξίζει εδώ μέσα
    μαζέψτε την άλλη επιτέλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βλέπω ότι είχε δίκιο η Mary-Ginger που σας διαφήμισε! Καλώς σας βρήκα κορίτσια, διάβασα πολλές αναρτήσεις και κατέληξα στο εξής συμπέρασμα:

    Με τέτοια γραφή, δείχνετε γυναίκες προικισμένες με πολλά προσόντα!
    Είμαι σίγουρη, ότι οσονούπω θα σκουντουφλάτε από τις ορδές ωραίων και δυναμικών αντρών, που θα πέφτουν μπρούμυτα, ανάσκελα και πλαγιαστά στα πατώματα για χάρη σας!

    Φιλική συμβουλή: ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ!!!

    Φιλάκια, πάω να φάω υποβρύχιο μαστίχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ινσαλάχ κούκλα μου. Να δώσει ο γιαραμπής να νοικοκυρευτούμε κι εμείς κάποτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. έχουν δει εμένα τα μάτια μου τρις χειρότερα!!!!εγώ θα αρχίσω τα υποβρύχια τα ποτά!!!
    ούτε στην παραλία δεν μπορούμε να βρούμε προκοπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ πες μας τι έχουν δει. Να μαθαίνουμε κι οι μικρότερες.

      Διαγραφή
  11. Καλέ τι μου θύμισες, πριν πολλά χρόνια, στη Μύκονο, όταν ήμουν νιος και αθώος, ξαπόσταινα με το μπανιερό σ ένα βράχο διαβάζοντας δικαστικό θρίλερ "Χίονι πάνω στους Κέδρους" και ακούω θροϊσματα και ήχους. Και παίρνω το κεφάλι μου απ το βιβλίο - ήμουν και σε καμπή της ιστορίας - και βλέπω 3 ξένους παιδαράδες σε μικρή απόσταση από μένα να κάνουν τα ακατανόμαστα... Ο ένας μου έκανε νόημα να πλησιάσω κι εγώ το άδολο πλάσμα (κοινώς ζώον) έφυγα άρον άρον.... o tempora o mores

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τουλάχιστον μείναμε κυρίες με Κ κεφαλαίο. Εσύ στα πιτσίνια και εγώ στα υποβρύχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχ τελειο το μπλογκ!
    καλως με βρηκες!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άσε τις Δαλιδάδες και μάθε το χορό της γοργόνας και πως κουνάει την ψαρίσια ουρά της, για να πιάσει "πάτο".
    Τώρα που ξαναδιαβάζω αυτό που έγραψα, μου κάνει ολίγον πρόστυχο, αλλά, δε βαριέσαι: Σκρίπτα μάνεντ, όπως λέει και η Παπαχρήστου, με δάκρυα στα μάτια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου για να κάνω αυτό το γοργονίσιο ούτε με 12ώρη προπόνηση σε ζωζωσαπουντζάκιο τσιφτετέλι...

      Όσο για την παπαχρήστου...το πόσο το χάρηκα με το τσούρδελο, αν και κάτι μου λέει σύντομα μπορεί να την δούμε και βουλευτίνα χρυσής αυγής...έχει και τα ίδια διατροφικά συμπληρώματα με τους ομοιδεάτες της...

      Διαγραφή

Ανέβηκαν το ράφι