Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Πάλι εδώ





Το ξέρω είμαι αδικαιολόγητη που έχω εξαφανιστεί τόσο καιρό, αλλά τι να κάνω η έρμη? Μια οι απεργίες, μια η βαρεμάρα που με δέρνει που να βρω το κουράγιο να γράψω η καημένη! Τίποτα το συγκλονιστικό στη ζωή μου δυστυχώς….
Σχέση δεν βρίσκω και έτσι αποφάσισα να το ρίξω στην τέχνη. Νομίζω αυτή θα με λυτρώσει και θα με εξυψώσει ως γυναίκα και άνθρωπο. Τις προάλλες ήμουν στο Κολωνάκι με τις κολλητές μου Αντωνία και Μερόπη όταν περνούσαμε έξω από μία έκθεση ζωγραφικής. Ο αρχικός μας δισταγμός γρήγορα κάμφθηκε και μπήκαμε μέσα στη γκαλερί όπου μας περίμενε μια μεγάλη έκπληξη. Ένα από τα μεγάλα ταλέντα  αν όχι το μεγαλύτερο της Ελληνικής εικαστικής σκηνής ο ζωγράφος Μπιτσάκης παρουσίαζε τη νέα του συλλογή στο Ελληνικό κοινό. Με μία λέξη ήταν Σ Υ Ν Α Ρ Π Α Σ Τ  Ι Κ Η . Η επιλογή των θεμάτων, ο συνδυασμός των μοτίβων τα χρώματα, η πλοκή όλα ήταν μια ανατρεπτική έκπληξη. Ο καλλιτέχνης έκανε την μεγάλη έκπληξη και στη θέα του   Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Η Κ Ο Υ έργου με τίτλο « Τσιγγάνα Καλόγρια»  οι τρεις φίλες μείναμε αποσβολωμένες  με τη σύλληψη και τους συνδυασμούς του μεγάλου αυτού ζωγράφου.
Χαίρομαι πραγματικά που μέσα στην οικονομική κρίση και στα προβλήματα που περνάμε υπάρχουν τα φωτεινά αυτά παραδείγματα που μας δίνουν δύναμη και θάρρος να συνεχίσουμε τον αγώνα μας.
Επίσης θα θελα να καταγγείλω την ματαίωση της συναυλίας της  Θ Ε Α Σ  Αρλέτας που και να δηλώσω ότι δεν θα ανεχτούμε την ασυδοσία και τον αυταρχισμό του κοινωνικού κατεστημένου
Στην Μόσχα αδερφές μου στη Μόσχα να πάμε όλες……να σωθούμε 


18 σχόλια:

  1. υποθέτω κάνεις πλάκα επειδή έπαθες εγκεφαλικό με το αισχρόν της τέχνης??? Εμ όσο χάλια είναι οι "άντρες" του Da Capo άλλο τόσο είναι και οι γκαλερίες της περιοχής. Επίσης να πάμε στη Μόσχα να γίνει το όνειρό μου πραγματικότητα, να στεφθώ Τσαρίνα Πουτνίεβνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επίσης η τσιγγάνα είναι και καθολικιά και μοιάζει με τον Δαραβίγκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαρήηηηηηηηη θα τρελαθώ!!! στο 2ο σπιτάκι αριστερά έχει ηλιακό θερμοσίφωνα στην ταράτσα???????? Δεν μπορώ να αντέξω τόσους συμβολισμούς θα καταρρεύσω!!!

    Υ.Γ: Το ότι το πρώτο αριστερά σπιτάκι έχει και πιλοτή το αφήνω στην κρίση του λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν πρόκειται για τον πίνακα που έχεις στην αρχή, αγαπητή χιτόρι τάνα χρειάζεσαι χατόρι χάνζο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε πια! Μαύρα μάτια έκανα να σε δω!
    Που είσαι τόσο καιρό;
    Δε μου λες αυτά που βλέπω είναι πραγματικά ότι βλέπω ή επειδή μαυρίσανε τα μάτια μου τα βλέπω έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα τανα μου! το ραφι ηταν μοναχικο χωρις εσενα...
    και μαλερ,τι εχουν οι αντρες του decapo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άντε ρε Χιτόρι σε πεθύμησα! Ρε μην ξαναργήσεις τόσο να εμφανιστείς!
    χαχααχα Μάλερ ο πίνακας πρέπει να συμβολίζει την τακτοποίηση αυθαιρέτων και ημιυπαίθριων
    ο κάτω πρέπει να συμβολίζει ήπια μια πέρδικα και την άκουσα κι έκανα κεφάλι έξω από μια φάμπρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ aizen999
    είναι φλώροι και ξινές λούγκρες

    @ sewsome
    αγάπη έχω μείνει αναύδου!! κάθε χιλιοστό του πίνακως είναι για διδακτορική διατριβή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ψοφαω για ποστ της χιτορι τανα. τελος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @mahler76

    Aγαπητέ μου Μάλερ άνοιξε επιτέλους τα μυαλά σου να μπει ο καθαρός αέρας της ανανέωσης και της φρεσκάδας της τέχνης. Ο ζωγράφος κάνει πολλούς συμβολισμούς.
    1) Η τσιγγάνα συμβολίζει την τσιγγάνα ψυχή που κουβαλάμε όλες οι μόνες γυναίκες τούτου του μάταιου κόσμου, που γυρνάμε από δω και από κεί ψάχνοντας μια αγκαλιά και προπάντων ένα στεφάνι.
    2)Η καλόγρια συμβολίζει (και μάλιστα η καθολική) συμβολίζει τον συντηρητισμό και την υποκρισία των σχέσεων και την έλλειψη σεξ.
    3)Το κέντημα της καλόγριας και μάλιστα ο τρόπος που πιάνει την βελόνα συμβολίζει την μοίρα που τρυπάει τις καρδίες μας σταυροβελονιά.
    4)Με το πεταχτό αυτί ο δημιουργός μας λέει να χουμε τα αυτία μας ορθάνοιχτα διότι ίσως ακούσουμε κάτι καλό.
    5)Θα μπορούσα να γράψω πολλά για τον ηλιακό θερμοσίφωνα αλλά νομίζω είναι πρώιμο ακόμη να προχωρήσω σε μεγαλύτερη ανάλυση. Τίποτα δεν είναι τυχαίο στον Μπιτσάκη πάντως και σύντομα θα επανέλθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. για την έντονη τριχοφυΐα στο πρόσωπο της καλόγριας τι έχεις να πείς? Επίσης αν υπάρχει, στείλε μου μεγαλύτερης ανάλυσης φωτό από το έκτρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αθηνά...
    Στη Μόσχα αδερφές μου στη Μόσχα να πάμε όλες μας
    να βρούμε την υγειά μας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @sewsome

    Θα μπορούσαμε να πούμε οτι συμβολίζει την τακτοποίηση του αυθαιρέτου της γεροντοκόρης. Και πρέπει μόνο για την περίπτωση των άπορων και αστεφάνωτων κορασίδων να μην απαιτείται πρόστιμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. H ria φοβερή...χατορι χανζο...χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @mahler76
    Η έντονη τριχοφυΐα στη μούρη είναι σημάδι εμμηνόπαυσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Αθηνά..
    σοβαρά κουμπάρα??? κι εγώ που νόμιζα πως ήμουν πολύ άντρας με τα μούσια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. έλα ρε κορίτσι χάθηκες πάλι σου στέλνω φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανέβηκαν το ράφι