Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Λυσσασμένη γάτα


Όλοι οι άνδρες είναι γουρούνια. Μας κοροϊδεύουν, μας εξαπατούν, μας λένε ψέμματα.!!!

Εδώ και ενάμιση μήνα η Αντωνία είχε μια γνωριμία με ένα παιδί. Όλη η παρέα είχε χαρεί με τη φίλη μας που επιτέλους κατάφερε να σπάσει την γκαντεμιά. Και εκεί που όλες πιστεύαμε και στοιχηματίζαμε ότι θα κατάφερνε να φτάσει, ίσως και να ξεπεράσει, το ρεκόρ των τριών μηνών που έχει η Βιβή, μάθαμε ότι χωρίζει… Ο λόγος? Ο κύριος έχει φτιάξει προφίλ σε site γνωριμιών και ψάχνει «φιλία». Η Βιβή τον είδε και της το είπε. Η Αντωνία όταν του ζήτησε εξηγήσεις είπε απλά ότι ψάχνει φίλους. «Εξάλλου δεν έχουμε και τίποτα. Απλώς μου αρέσεις όπως μου αρέσουν και άλλες. Αν ήθελα να κάνω κάτι θα το έκανα, δεν θα είχα λόγο να το κρύψω άλλωστε. Δεν έχω λόγο να λέω ψέμματα» Ο κόσμος της Αντωνίας κατέρρευσε. Αν και το ήξερε πως ήταν πολύ νωρίς και ότι τη σύντομη γνωριμία δεν την έλεγες σχέση, κατά βάθος πίστευε, ήλπιζε καλύτερα, ότι σύντομα θα είχε δεσμό. Τελικά σίγουρα δεν είχε σχέση και απ΄ ό,τι φαίνεται ούτε και θα έκανε σύντομα.

Χθες πήγαμε μαζί σε μια τραγική παραλία στη Ραφήνα (ίσως η χειρότερη που έχω πάει ποτέ μη τυχόν πάτε). Αυτό που της έλεγα είναι ότι απλά πρέπει να καταλάβει ότι βιάστηκε να ενθουσιαστεί και να επενδύσει συναισθηματικά. Όταν κάποιος μπαίνει καθημερινά σε site είναι προφανές ότι ψάχνεται.. διαφορετικά ποιος ο λόγος να μπει… Η Αντωνία δεν ξέρει αν πρέπει να το σταματήσει εδώ ή να το συνεχίσει έστω για σεξ που ίσως εξελιχθεί σε κάτι σοβαρό. Η δική μου άποψη είναι ότι είναι καλοκαίρι και πρέπει να γλεντήσει όσο μπορεί χωρίς να το αποκλείει και με αυτόν. Στο κάτω κάτω οι σχέσεις προκύπτουν, δεν γίνονται με το ζόρι.. Εγώ βέβαια αν ήμουν στη θέση της θα τον χώριζα.

Όλοι οι άνδρες είναι γουρούνια και ψάχνουν μόνο σεξ. Μόλις τους κουνήσει κάποια την ουρά της τρέχουν. Μας κοροϊδεύουν μας ξεγελάν και μετά μας αφήνουν στα κρύα του λουτρού. Είμαι μια λυσσασμένη γάτα και αλίμονο σε όποιον με πληγώσει. Θα τον ματώσω με τα νύχια μου και θα τον πατήσω σαν σκουλήκι. Θα τον συντρίψω χωρίς έλεος…

ΑΝΤΡΕΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΩ !!!!

31 σχόλια:

  1. Tι λες μαρή?
    Άστην να συνεχίσει με σεξ.
    Ας χαλαρώσουν τα νεύρα της καλοκαιριάτικα και από χειμώνα βλέπουμε.
    Ενα δίκιο, το΄χεις πάντως. Οι άντρες είναι γουρούνια. Δεν μας καταλαβαίνουν.
    Τις τελευταίες βδομάδες όποτε κάνω σεξ, μετά γυρίζω και ροχαλίζω και ακούω συνεχώς παράπονα πόσο μουλάρα είμαι.
    Τσ τσ...καμιά κατανόηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να τον καταστρέψει τον αλήτη αυτό να του κάνει. να τον γλεντήσει στο κρεβάτι με άπειρες ανωμαλίες και μετά να στείλει τα βίντεο στο facebook της εταιρίας του να τον κάνει ρόμπα και μετά να βγει στη Σκατιάνα και πεί πόσο μικροπούλης ήταν και πόσο δεν ήξερε που να τον χώσει.

    Εναλλακτικά μπορεί να κάνει κι εκείνη προφίλ σε σάιτ (όχι το ZOO μόνο γιατί αυτό είναι γεμάτο κρυφές ενοχικές αδερφές), και να αρχίσει να γαμιέται και η ίδια ασύστολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάαααλερ, έλα εδώ.
    http://www.ghs-radio.net/blog/wp-content/uploads/2011/04/popup-window.html
    Σε ψάχνουμε όλοι.
    Ισχύει βέβαια και για Hitori και για όποιον άλλο θέλει ν΄ακούσει τον evil chef.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. o mahler edwse thn kaliteri sumvouli!!!!!!antres agaph mou,antres,ti perimeneis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μετά από όσα λέει ο Μάλερ, τα οποία προσυπογράφω-ειδικά αυτό με τη Σκατιάνα, να τον δέσει, να τον φιμώσει και να τον υποχρεώσει να την βλέπει όσο κάνει σεξ με άλλον. Όχι ότι θα τον νοιάξει αλλά όσο να 'ναι θα του θιχτεί ο εγωισμός. Αυτά. Αι σιχτιρ με το καθίκι. Με το συμπάθειο κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι μια γυναίκα μόνη μέσα σε μία μεγαλούπολη, μέσα σε μια ζούγκλά.
    Μόνη και απροστάτευτη...
    Αφήκετε με στον πόνο μου και στην μοναξιά μου..
    Θέλω να κλάψω σε ένα βράχο, σε μια ερημιά που δεν θα μ΄ακούει κανείς παρα μονάχα η καρδιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το τελευταίο, ρε συ κολλήσαμε. Από τα νύχια της λυσσασμένης γάτας περάσαμε στα δάκρυα του μαραμένου... γατιού! Αποφάσισε, τι είδους... γάτα είσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πωπωωωω!! τι της εκανε ο αλητης ???? !!!! δεν ξερω τι να πω εχω παθει ΣΣΣΟΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hitori γλυκιά αγριογατούλα πες τη φίλη σου να χαίρεται που τον ανακάλυψε νωρίς και να πάει παρακάτω.
    (ρίξτε του όλες μαζί ένα διαδικτυακό δούλεμα αν αυτό την κάνει να νιώσει καλύτερα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εχμ...εγω καταλαβα οτι τελικα δεν ειχαν τιποτα φοβερο και οτι η φιλη σου μαλλον το ειχε μεγαλοποιησει στο μυαλο της.
    οχι οτι αυτο που εκανε ο τυπος δεν ειναι αιτια χωρισμου (αν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αυτην την λεξη αφου δεν ηταν ακομα κανονικο ζευγαρι).

    και κατι ακομα:

    ---------
    Όλοι οι άνδρες είναι γουρούνια και ψάχνουν μόνο σεξ. Μόλις τους κουνήσει κάποια την ουρά της τρέχουν. Μας κοροϊδεύουν μας ξεγελάν και μετά μας αφήνουν στα κρύα του λουτρού
    ---------

    δεν νομιζω οτι αυτος ειναι σωστος τροπος σκεψης. παντως σιγουρα δεν θα σε βοηθησει να ανοιχτεις και να βρεις τον αντρα των ονειρων σου αν βλεπεις παντου καθαρματα.
    κατα την ταπεινη μου γνωμη οσα καθαρματα αντρες υπαρχουν αλλες τοσες καθαρματα γυναικες υπαρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή η παραλία που δεν μας λέτε ποια είναι, είναι πάρα πολύ ωραία. Έχω πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αμερικλάνος

    Να στο πω αμερικάνικα: Cougar....το πιασες?

    @maria

    Όχι σοκ, πασόκ!

    @sewsome

    Διαδυκτιακές κατάρες του χρειάζονται!

    @dimitris.jp

    Η καλή μου φίλη είχε σχέση. Πάει και τελείωσε. Σημασία έχει πως το έβλεπε αυτή η κακομοίρα και τι υποσχέσεις και λόγια της έλεγε ο αχρείος. Μην υπερασπίζεσαι το φύλο σου. Φτάνει πιά!

    @Κωνσταντίνος Καντακουζηνός

    Σκουπίδια παντού, χαζοχαρούμενα ζευγαράκια τίγκα στην ουρολοίμωξη, νερά θολά από τους οχετούς και τα κάτουρα των λουομένων...η χειρότερη παραλία για μια Κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @νεφέλω

    Κι εγώ ροχαλίζω και χέστηκα. Στην αρχή ντρεπόμουν, τώρα πια κοιμάμαι σαν πιωμένο ρεμάλι. Βέβαια έχω κάτι μήνες να κοιμηθώ με αρσενικό, αλλά έτερον εκάτερον...

    @μαλερακο

    Έχω να σου πω ιστορίες από το zoo. Να σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο.

    @maximos

    Ό,τι χειρότερο έχει εμφανιστεί στη φύση!

    @Αθηνά

    Εγώ πάλι σκεφτόμουν κάτι με μαστίγιο και φτύσιμο. Δεμένος πάντα εννοείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hitori Tana
    Μην το διακινδυνέψουμε με το μαστίγιο γιατί μπορεί να είναι μαζοχιστική γουρούνα ο εν λόγω κύριος και να του αρέσει. Επίσης θα πρότεινα και ευνουχισμό αλλά μην φανώ και πολύ σκληρή καλοκαιριάτικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι γνωστό πως οι άντρες σκέφτονται πρώτα με το πουλί τους (σόρρυ κι όλας) και μετά συναισθηματικά (κατά βάση, υπάρχουν και εξαιρέσεις όταν τους κάνει κάποιο κλικ για άλλο λόγο κάποια κοπέλα) και ότι εμείς οι γυναίκες σκεφτόμαστε συναισθηματικά περισσότερο. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι κατα την διάρκεια μιας οποιαδήποτε "σχέσης" κάτι δεν μπορεί να αλλάξει στην πορεία. Το θέμα είναι να έχεις ξεκαθαρίσει με τον άλλον το τι ψάχνει και το τι εσύ ζητάς για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις και να κανονίσεις κι εσύ την πορεία σου.
    Πάντως ακόμα κι αν και οι δυο ψάχνουν σχέση δεν σημαίνει ότι κατι στην πορεία δεν θα στραβώσει και δεν θα το αλλάξει, απλά ξες τι ψάχνετε, δεν βάζεις ταμπέλες από την αρχή και κανονίζεις την πορεία σου. (ελπίζω να με εννοήσατε γιατί τα λέω πολύ μπερδεway! :P)

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τανα μου,υπεργενικευεις! 'ολοι οι αντρες ειναι γουρουνια'? βρε μηπως εχεις βολευτει στον κοσμο των singles και ψαχνεις λογους-αβασιμους- για να μην το κυνηγησεις?

    αλλωστε κι εγω αντρας ειμαι και δεν ειμαι γουρουνι!δε θα φερομουν ποτε ετσι σε καποια-η μαλλον,σε καποιον ;)
    αμα υπαρχω εγω,σιγουρα υπαρχουν και στρειτ εκδοχες μου απλα πρεπει να ψαξεις καλα για να μας βρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. hitori,pes sth filh sou na pernei ap ton kathena o,ti mporeikai thelei na dwsei,sthn prokeimenh periptwsh o typos thelei mono seksaki.o.k. as to apolafsei h antwnia.filia.pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. xaxaxaxa, αν είναι δυνατόν. Καλά θα κάνει να γλεντήσει το κορίτσι όσο γουστάρει και όπως λές αν είναι να κάτσει σχέση θα κάτσει. Όμως ρε...και κάποιες γυναίκες έχουν την ίδια λογική. Πολλοί άντρες θα σκέφτονται " οι γυναίκες είναι γουρούνια, θέλουν μόνο λεφτά και ακριβά αυτοκίνητα, μας δουλεύουν και μας κοροϊδεύουν". ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πουτάνες σκέφτονται οι άντρες πως είναι οι γυναίκες. Τα γουρούνια είναι αποκλειστικά γυναικείο προνόμιο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντάξει υπάρχουν και γυναίκες που κάνουν τα ίδια και χειρότερα...
    Δεν είναι θέμα φύλου, θέμα ανθρώπου είναι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Αθηνά

    Τίποτα τελικά, αδιαφορία και υπεράνω..άντε και καμια χλέπα.

    @bluethinker

    Μα δεν καταλαβες χρυσό μου, ο τύπος το θελε διπορτο από την αρχή της σχέσης, αλλά μας πούλαγε φούμαρα!

    @αιζεν

    Οκ το παίρνω πίσω. Δεν είναι όλοι σαδιστικά γουρούνια, μερικοί είναι απλά μαλάκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @αγαπημένη παντρεμένη

    Εννοείται πως αυτό της λές. Φοβούμαι όμως πως μπορεί να την πατήσει πάλι. Είναι τσιμπημένη η δόλια.

    @Ex Estrella

    Εννοείται πως υπάρχουν και γουρούνες, αλλά το μπλογκ είναι φεμινιστικό και δεν το πολυλέμε

    @μαλερ

    Κακοποιό αντιπροσωπευτικό δείγμα του ηλίθιου φύλου,μαλεράκο, μια ζωή το φώναζα και το φωνάζω πως οι πραγματικοί πουτάνοι είναι οι αντρες!

    "Την μάμησα και την πέταξα" = μάγκας
    "Τον μάμησα και τον πέταξα"= τσούλα

    Ε όχι πια.

    "Την μάμησα και την πέταξα" = σιχαμερός πορνός
    "Τον μάμησα και τον πέταξα" = πρωτοπόρα γυναίκα!

    @Mojito

    Όχι. Είναι κυρίως οι άντρες! Γιατί το θεωρούν και μαγκιά. Τεσπα...να χαμε τώρα ένα μοχιτάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. με αυτό το μυαλό και τα ντεμοντέ τα φεμινιστικά θα μείνεις μια ζωή στο ράφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εμ τι θα λεγες...όλες οι πεοφόρες αμοιβάδες ίδιες είσαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. mahler,tha se malwsw,mh milas etsi sth hitori, to kalyterotero paidi tha vrei ki oute tha meinei sto rafi.filh mou mhn akous to mahler ki otan me to kalo ntyteis nyfoula mh ton kaleseis sto gamo sou,etsi gia na skasei.shmeiwteon pare to galaktwma kai to arwma alien tou mygler,trellainei tous antres.filia.pantremenh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @παντρεμένη

    Μωρέ πρώτον και καλύτερο θα τον καλέσω, να μοιράζει το ρύζι και να του λένε και στα δικά σου να πλαντάξει από τη ζήλεια. Και να περάσω αγέρωχη νύφη από μπροστά του και να του πω "συντόμευε μικρό μου, έχεις να μοιράσεις και τις μπομπονιέρες". Ο αλιτήριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εσυ μας δουλευεις ψιλο γαζι μου φαινεται!!!

    αχαχα

    Το σχολιο του Αμερικλάνου...μου δημιουργησε την ιδια απορια.

    φιλια κοριτσι..να προσεχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι είπες τώρα!!! "Πεοφόρες αμοιβάδες"!!! ΘΕΪΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χιτορι τανα πεστα οι ειναι βλακες κ γουρουνια να τους πατησουμε πρεπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανέβηκαν το ράφι